Assistente gezocht!

Administratief medewerker gezocht voor Verloskundige Praktijk 

Ter versterking van ons team zoeken wij per januari een administratief medewerker voor twee dagdelen (8 uur) per week. Verloskundige Praktijk Rûnom is een kleinschalige praktijk waar professionele en persoonlijke begeleiding van zwangerschap, bevalling en kraamtijd centraal staan. Als assistente draag je zorg voor de administratieve ondersteuning en organisatie van de praktijk.  

Wat verwachten we van jou? 

Je werkzaamheden zijn afwisselend. Je draagt zorg voor de verwerking van digitale) post en  uitslagen, je maakt facturenen verricht andere voorkomende administratieve handelingen. Je ondersteunt bij de praktijkorganisatie (o.a. voorraadbeheer).   Ervaring in de geboortezorg is een pré; assisteren bij groepsbijeenkomsten van zwangere cliënten is een mogelijkheid. Je hebt MBO-niveau en het liefst werkervaring. Er is ruimte voor ontwikkeling van je taken en vaardigheden. 

Persoonlijke kenmerken:  

Je kunt zelfstandig  werken en je houdt overzicht. Je bent sociaal vaardig, initiatiefrijk, betrouwbaar, accuraat en positief betrokken. Je hebt goede computervaardigheden en je kunt je goed mondeling en schriftelijk uitdrukken.   

Wat bieden we jou? 

We bieden je een collegiale werksfeer met veel openheid. Er is flexibiliteit in het vormgeven van je functie. Jouw inbreng wordt gewaardeerd. De salariëring volgens de CAO huisartsenzorg. De arbeidsovereenkomst is in eerste instantie tijdelijk met de intentie voor onbepaalde tijd. Acht werkuren per week, mogelijk uitbreiding naar twaalf uren.  

 

Geïnteresseerd?  

Laat het ons weten! Stuur je sollicitatie met motivatie en CV voor 31 december naar vprunom@outlook.com . Als je vragen hebt, bel je met 06-23872301 en vraag je naar Tryntsje of José. 

 

 

 

 

 

 

Meer nieuws...